Vastab Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne.
Juhtus tõepoolest kahetsusväärne aps, et meie Soomes asuv kaubaveobroneeringute töötaja oli paigutanud kajutisse eri soost inimesed. Tegemist oli kaubaveojuhi broneeringuga, kuhu kuulus kajutikoht, mitte terve kajut. Loomulikult majutatakse vaid kajutikohta sisaldavate eri broneeringute puhul ühte kajutisse kokku samast soost inimesi, kuid antud juhul võis viga tulla soomlasest töötaja teadmatusest Eesti eesnimede suhtes.
Laevas tekkis täiendav arusaamatus, kuna infotöötajale jäi mulje, et probleem on vaid selles, et kajutis on teine inimene. Antud kajutisse oli broneeritud kaks kajutikohta, seega tundus kõik korrektne. Kahjuks ei kontrollitud, et kajutisse oli paigutatud eri soost inimesed. Sellistel puhkudel tehakse tavapäraselt kohe ümberkorraldus ning antakse uus kajut. Kuna aga sooküsimus jäi mingil põhjusel tähelepanuta, siis reisijale uut kajutit ei pakutud.
Oleme olnud reisijaga ja tema tööandjaga ühenduses ning segaduse pärast vabandanud. Püüame tema järgmise reisi teha eriti meeldivaks läbi upgrade'i. Ka tavareisijatel (mitte vaid kaubaveoklientidel) on võimalik meie laevadel osta vaid kajutikoht ning seetõttu tasuks juba broneerimisel küsida mees- või naiskajutit, et vältida arusaamatusi. On mitmeid naise- ja mehenimesid, mida ümberkaudsetes maades omistatakse erinevatele sugudele, millest võib ka arusaamatusi tekkida. Kindlasti on meie eesmärk selliseid olukordi vältida, kuid palume seejuures ka reisijate tähelepanelikkust.