Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Milline on LinkedIni tüüriva Jeff Weineri kõige olulisem juhtimispõhimõte?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
LinkedIni juht Jeff Weiner
LinkedIni juht Jeff Weiner Foto: http://www.kitguru.net/wp-content/uploads/2011/07/jeff-weiner-linkedin-ceo.jpg

Viimased kuus aastat ärivõrgustikku LinkedIn juhtinud Jeff Weiner on armastatud nii ettevõtte investorite kui ka töötajate seas. Tema juhtimisstiili eripäraks on üks kindel põhimõte, vahendab Business Insider.

Weiner nimetab ise seda «kaastundlikuks juhtimiseks». See tähendab ettevõtte efektiivsuse huvides empaatiavõime kasutamist.

Hiljutisel konverentsil tõi Weiner sellise juhtimisstiili kasutamise näitena kurnatud töötajaga maha istumise.

«Tihtipeale peegeldavad juhid oma alluva käitumist, võttes kaitsva, frustreeritud või lausa vihase positsiooni, kuigi tegelikult tuleks mõelda sellele, mis on alluva väsimuse ja muud negatiivsed emotsioonid põhjustanud,» selgitas Weiner.

«Kui me hakkame omaenda mõtteid jälgima, eriti emotsionaalseks muutumise käigus, on võimalik aru saada, et teise poole negatiivne käitumine vajutab ka meis mingile päästikule. Kui lased enda päästikule vajutada, siis laskud sa ebameeldivasse spiraali, kus teine pool on vihane, sina oled vihane, sa pole ratsionaalne, sa ei ole loogiline, sa ei ürita lahendusi leida, sa ei suuda leida ühisosa. Oluliseks saab oma õiguse taga ajamine.»

Selleks, et seda vältida, tuleks LinkedIni juhi sõnul võtta aeg hetkeks maha ja üritada mõista, mis on teise poole käitumist põhjustanud. Vahel võid avastada, et inimese negatiivse käitumise või suhtumise taga on mingi arusaamatus või isikliku elu probleem, mis ei ole tööga absoluutselt seotud. Seetõttu on Weineri sõnul oluline aidata alluval teda negatiivselt mõjutavaid seoseid leida ning seejärel keskenduda üheskoos lahendustele.

«Inimestega saab kontakti luua viisil, millega sa saavutad oma soovitud tulemuse. Ja see on meie ettevõttes üks olulisemaid juhtimispõhimõtteid. See on juhtimine kaastundlikult.»

Tagasi üles