Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kas pood müüs kasutatud ja läbi pestud pükse uute pähe?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Teksapüksid.
Teksapüksid. Foto: SCANPIX

Tarbija lugeja Riinal tekkis Denim Dreamist ostetud teksapükste puhul kahtlus, et need võivad olla varasemalt kantud, läbi pestud ja uuesti müüki pandud.

«Ostsime Denim Dreamist elukaaslasele teksad. Koju jõudes avastasime, et silte neil küljes ei ole, jalas on kuidagi väljaveninud ja natuke pikad ka. Valged sildid olid sees sinised, püksid olid neile värvi andnud. Arvasime kohe, et neid pükse oli eelnevalt kasutatud ja pestud. Oli hea põhjus need poodi tagasi viia ja uus number küsida. Saime uue numbri, mille ümbermõõt jäi samaks, aga pikkuse võtsime lühema. Jalas istusid need palju paremini ja olid ilusti ümber, mitte nagu eelmised, kuigi ümbermõõdult olid need samad. Sildid pükste sees olid ka ilusad valged. Mõlematel pükstel oli täishind, ka meie arvates kantud püksipaar polnud soodushinnaga,» kirjeldab Riina.

Inimesed viivad tihtipeale mingite vigade tõttu riideid poodi tagasi (nt välja veninud, annab värvi, lukk katki jm) ja lahkelt vahetatakse need ümber. «Mis nendest riietest edasi saab, kas kasutatud riie läheb uuesti müüki? Riide tagastamise aeg on kuus kuud. Näiteks kui käiksin nendega mõned kuud ja viiksin poodi tagasi, kuna püksid on väljaveninud või annavad värvi, võetakse riie ilma mingi jututa tagasi ja antakse uus toode või kinkekaart. Ise ostan sellest poest tihti riideid, aga kurb, kui saan riide, mis on teise inimese poolt kasutatud mõned kuud,» on Riina nördinud.

Vastab Põldma Kaubandus AS teeninduse arendusjuht Elina Vamper.

Tagastatud tooted vaatab üle oma ala ekspert või need saadetakse tagasi vastava brändi peakontorisse. Kantud rõivaid me esinduskauplustesse müüki ei pane.

Siltide siniseks värvumisele ja siltide puudumisele võib olla mitmeid põhjuseid. Üheks nendest võib olla brändi kasutatav tehnoloogia teatud kulutuse saamiseks, mis eeldab pükste läbipesemist, mille käigus võib saada sisemine etikett värvi. Et saaksime kindlaks teha, milles täpsemalt seisnes antud pükste murekoht, oleksime väga tänulikud, kui klient pöörduks meie poole ning annaks täpse info, kust poest toode osteti ning millal tagasi toodi. Loodetevasti on meil võimalus need püksid üles leida täpsema ülevaate andmiseks, mis antud olukorra tingis.

Kuna meil ei ole olnud võimalust toodet üle vaadata, et saada lõplikke järeldusi teha, siis hetkel on väited vaid ühepoolsed.

Tagasi üles