/nginx/o/2015/07/01/4231785t1h2a97.jpg)
Adidas sai hakkama tõenäoliselt siiani oma brändi aasta lahedaima ideega, nimelt võtavad nad osa ookeanide reostamise vastasest kampaaniast.
Adidas sai hakkama tõenäoliselt siiani oma brändi aasta lahedaima ideega, nimelt võtavad nad osa ookeanide reostamise vastasest kampaaniast.
Adidase firma soovib oma tootesarja Boost uue tootega tõsta inimeste teadlikkust ookeanite halvast seisukorrast, vahendab Business Insider. Selles on abiks partner Parley for the Oceans, mis koondab kaasamõtlejaid ja tegutsejaid, kes võitlevad ookeanide risustamise vastu.
Uued jalanõud on tervenisti kokku pandud ümbertöödeldud ookeanijäätmetest. Teisisõnu on Boost jalatsid tehtud parimal viisil täielikust rämpsust. Valgeid jalanõusid katavad peenikesed rohelisest kalavõrgust triibud.
«Oleme väga rahul, et Adidas lööb meie missioonis kaasa ning näitab, et on võimalik ookeanist korjatud rämps ka millekski lahedaks ümber töödelda,» ütles Parley for the Oceans asutaja Cyrill Gutsch.