Päevatoimetaja:
Sander Silm

City Motors müüs sotsiaalvõrgustiku kaudu esimese auto

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Fragment City Motorsi veebilehelt.
Fragment City Motorsi veebilehelt. Foto: City Motors

Automüük kolib Eestis Facebooki, nimelt õnnestus City Motorsil suhtlusvõrgustiku kaudu esimene auto maha müüa.

29. septembril pani City Motors oma Facebooki seinale postituse: «Kallid fännid, me ei taha teile midagi müüa, ei, kaugel sellest :) ...aga siin on üks pakkumine, millest lihtsalt on vaja teada anda. Oktoobris jõuab müügile väga popp uue Megane'i eriseeria «Generation». Lihtne, kõik vajalik olemas, ei midagi üleliigset ja hind väga soodne. Kui tead kedagi, keda see huvitab - JAGA!» ja 7. oktoobril sai ostja oma uue Renault' City Motorsist kätte.

Lisaks autoga andis CityMotors ostjale kaasa spetsiaalselt selle sündmuse puhuks valmistatud City Motorsi fännikaardi numbriga 0001, mis hakkab andma soodustusi auto järelteeninduselt ja mille omanikuks saab edaspidi iga City Motorsilt Facebooki lehe kaudu auto ostnud inimene.

Automüüjal on sotsiaalvõrgustikus oma leht juba möödunud aasta kevadest ja tänavu septembris ületati 8000 fänni piir.

Algusaegadel üritas ettevõte Facebookis ka müügipakkumisi teha, kuid huvi puudumisel sellest loobuti ja pikka aega on suhtlus «seinal» olnud valdavalt meelelahutuslik (mängud, pildid, videod, konkursid) ja informeeriv (uued tooted).

Tagasi üles