Päevatoimetaja:
Sander Silm

McDonald's liitus Facebookis popi virtuaalmänguga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
McDonalds vallutas Facebookis populaarse virtuaalmängu.
McDonalds vallutas Facebookis populaarse virtuaalmängu. Foto: facebook.com

Kiirtoidukett McDonald's kolis 24 tunniks sotsiaalvõrgustiku Facebook populaarsesse mängu Farmville.

Kiirtoidugigant vallutas eile Facebooki kasutajate hulgas populaarse ajaviitmängu Farmville, andes mängijatele võimaluse omavahel suhelda ja võita virtuaalseid auhindu, kirjutas Adweek.

Mäng oli kätte saadav McDonaldsi Facebooki lehel.

Programm, mille viisid läbi AppSavy ja Chicago OMD büroo, sisaldas McDonald'si farmi, kus mängijad võisid kasvada tomateid ja sinepiseemneid ning selle eest sai preemiaks Farmville'i McCafe erinevaid tooteid.

Tegemist ei ole esimese korraga, mil Farmville’i mängu loonud Zynga teeb koostööd suure partneriga. Tänavu mais viis virtuaalmängude arendaja koostöös 7-Eleveniga läbi kampaania, kus jagati kinke lisaks farmipidamismängule veel ka Mafia Warsi ja Yoville’i kasutajatele.

Tagasi üles