Tallinna tänavapilti on on ilmunud B2B alal tegutseva meediaagentuuri MediaCom reklaamid.
Meediaagentuur MediaCom reklaamib end linnapildis
«Arvan, et iga endast lugupidav ettevõte peab oma brändiga tegelema. Kuigi reklaami- ja meediaagentuuride puhul tundub oma teenuste reklaamimine mõnevõrra üllatav, siis tegelikult oleme nagu iga teine ettevõte, kes võitleb klientide tähelepanu eest. Meie soov on ise ja aktiivselt oma nägu kujundada,» kommenteeris MediaComi (Trendmark OÜ) juht Janec Uibo reklaame Best Marketingile.
Nimelt otsustati Uibo kinnitusel oma brändile reklaami teha põhjusel, et agentuuri arvates on neil tugev toode ja ollakse meediaplaneerimises asjatundjad.
«Oleme aastaid arendanud oma uuringute suunda ja võime julgusega öelda, et me oleme täna Eesti turul üks tugevamaid strateegilise meediaplaneerimise kompetentsiga agentuure – st me ei ole «kirjakandjad», me loome päris lahendusi päris probleemidele.»
Uibo sõnul kestab kogu brändikampaania kaks nädalat ja selleks kasutatakse kõiki meediatüüpe olenemata sellest, et sihtrühm on kitsas.