/nginx/o/2015/05/07/4038771t1h2124.jpg)
Uuringufirma Slice Intelligence hinnangul oli Apple juuni keskpaigaks müünud kokku 2,79 miljonit nutikella Apple Watch, kirjutab Reuters.
Uuringufirma Slice Intelligence hinnangul oli Apple juuni keskpaigaks müünud kokku 2,79 miljonit nutikella Apple Watch, kirjutab Reuters.
Apple ise ei ole veel oma ametlikke müügitulemusi avalikustanud.
Slice Intelligence´i analüüsi kohaselt läheb Apple´il suurepäraselt ka lisatarvikute müük - näiteks USAs soetasid 17 protsenti Apple´i Watchi ostjatest ka teise kellarihma. Lisarihma maksumus algab soodsaima sportkella puhul 49 dollarist. Populaarsuselt teine on 149 dollarit maksev rihm Milanese Loop, mis annab soodsatele mudelitele luksuslikuma välimuse.
Uuringufirma IHS andmetel maksab 49 dollarilise letihinnaga rihma tootmine (ilma pakkimise ja tarnehinnata) Apple´ile vaid 2,05 dollarit, mis tähendab, et lisaaksessuaaride populaarsus tõotab maailma väärtuslikumale tehnoloogiaettevõttele kopsakat lisatulu.