Rahvusvaheline internetireklaamifirma Adcash OÜ avas kontori Barcelonas, et positsioneerida ennast tugevamalt mobiilitehnoloogiate tuntud arenduskeskuses. Lisaks plaanib ettevõte palgata aasta lõpuks ligi 60 uut töötajat.
Adcash avas kontori Barcelonas
«Barcelona kontori avamisega positsioneerime end tugevamalt mobiilitehnoloogiate turul, sest online-reklaamituru peamine kasv toimub nutiseadmete segmendis. Oluline on Hispaanias kohal olla, sest just sinna on koondunud mobiilitehnoloogiate arenduskeskused,» ütles Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.
Loe lähemalt, millega Adcash tegeleb.
Adcashi vahendusel jõuab klientide reklaam enam kui 100 000 veebilehele ja sadade miljonite unikaalsete kasutajateni. Adcashi reklaamikliendid on ettevõtted Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Bulgaarias, Türgis, Venemaal, Mehhikos, Hiinas, Indias ja Eestis.
Adcashi kliendid on peamiselt suurfirmad ja tuhanded rahvusvahelised ettevõtted üle maailma, nende hulgas Alibaba, Ubisoft, EA sports, William Hill, Bwin, Ladbrokes jne. Adcashi kliendid on nii reklaamijad, kes soovivad oma sihtrühmani jõudmiseks leida reklaamide jaoks sobivaimad veebilehed, kui ka reklaampindu pakkuvad publitseerijad, nt veebilehed ja portaalid, kes otsivad endale uusi reklaamikliente.
Adcashi peakontor asub Tallinnas, harukontorid Bulgaarias Sofias, Mehhikos Queretaros, Prantsusmaal Pariisis ja nüüdsest ka Hispaanias Barcelonas. Adcash annab Eestis tööd 85 inimesele, kokku töötab Adcashis 125 inimest.
«Globaalsel ja äärmiselt tihedal online-reklaamiturul konkurentsis püsimiseks peame oma meeskonda juurde värbama 60 head spetsialisti alates erinevate sihtriikide kliendihalduritest, turundusspetsialistidest, tootejuhtidest programmeerijateni,» kommenteeris Adcashi tegevjuht Thomas Padovani. «Kõiki vajalikke töötajaid Eesti tööjõuturult leida on väga keeruline.»
Adcashi peakontoris Tallinnas on tööl 85 inimest, kõigis harukontorites (Bulgaarias, Mehhikos, Prantsusmaal ja Hispaanias) kokku on 125 töötajat.