Kukumägi aitab Tallinkil kliendi soove ja eelistusi tabada

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aili Kukumägi
Aili Kukumägi Foto: Kalev Chocolate Factory AS

Septembri alguses Kalevi kommid Tallinki laevade vastu välja vahetanud Aili Kukumägi juhib laevafirmas kliendisuhete osakonda.

«Tallinkis asusin tööle kliendisuhete juhina septembrialguses. Ametikoha põhiülesanne on aidata kaasa klientide soovide ja eelistuste paremale tundmisele, mis on eelduseks kliendile sobilikuma lahenduse leidmisel, olgu siis tegemist äri- või puhkusereisiga,» rääkis Kukumägi.

Samuti on üks oluline osa tema tööülesannete juures lojaalsete klientide hoidmine ning nende arvu kasvu toetamine.

«Kliendisuhete juhtimises kasutatakse nii analüüsi kui ka otseturundust ning teenindusmudelite väljatöötamist ja rakendamist.»
Kalevis algatas Kukumägi tootekategooriate analüüsi Eesti ja eksportturgude lõikes, mida jätkatakse ettevõttes tõenäoliselt ka praegu.

«Kui täna on Kalev tugev ja ajakohane šokolaaditahvlite kategoorias, siis minu meeskonna pingutuste eesmärgiks oli suurendada Kalevi ekspordivõimet ka kommide, dražeede ja karpide kategoorias.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles