Heinzi ketšupi QR-kood juhtis kliendi värvikamasse asukohta kui ta oli algselt arvanud.
Ketšupireklaam juhtis kliendi pornosaidile
Daniel K. skaneeris Heinzi ketšupi QR-koodi, et saada kampaania korras võimalus disainida oma ketšupisilt, vahendab Local.
Selline kampaania toimus aga paar aastat tagasi ning kampaaniasildiga ketšupipudelit müüdi edasi, kuigi võistlus oli juba lõppenud, nõnda ka Heinzi omandiõigus sellele veebilehele.
Lünga oli täitnud pornosait Fundorado, registreerides enda nimele Heinzi vana aadressi, seega ketšupifirma kunagine otsetee viis nüüd sootuks lehele, mis oli täis pornovideote linke.
Šokis Daniel pöördus Heinzi Facebooki lehele väitega: «Teie ketšup ei ole mõeldud alaealistele.»
Ta pidas arusaamatuks, et domeeni ei registreeritud üheks või kaheks edaspidiseks aastaks, sest see ei maksa üüratut summat. «Neid pudeleid on ju majapidamistes kindlasti veel siiani,» arvab Daniel.
Fundorado sait nõustus, et Heinz tekitas nõnda segadust oma vürtsika kastme «Pink EZ Squirt» reklaamiga, kus nüüd asub nende «Hot Pink» lehekülg.
Vabanduseks lasti tal siiski disainida enda ketšupisilt ning saadeti talle sellega tasuta ketšupipudel.
Ajalehest Bild öeldi, et Danielile pakuti lisaks ka tasuta pornosaidi liikmelisust.