Kui seni võis elektroonilisi hinnatabloosid Eestis näha vaid mobiilifirmade esindustest, siis varsti jõuavad need ka supermarketitesse, kus nende pidev hinnasiltide uuendamine nõuab kõvasti käsitsi tööd.
Tellijale
Kallis elektroonika asendab müüjat
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Digitaalne hinnasilt on kulukas, ühe väikese toiduosakonna riiulite digisildile üleminek võib olla 7000 – 10 000 euro suurune investeering. Samas võib see juba ennast mõne aastaga ära tasuda tööjõukulu vähenemise ja lisandväärtuse pakkumisega,» rääkis ETK turundusdirektor Brigitta Leif.
Leifi sõnul on elektroonilisel hinnasildil mitu eelist.