Päevatoimetaja:
Sander Silm

Mida tuleks kodunt töötades meeles pidada?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Kodukontor.
Kodukontor. Foto: SCANPIX

Personalispetsialist Sarah Socha kirjutab portaalis LinkedIn Pulse nippidest, mille abil saab kodunt töötamise produktiivsust ja efektiivsust suurendada.

Eralda tööala

Kõige olulisem on eraldada tööruum või -ala telerist ja köögist. Seda eriti juhul, kui elad inimestega, kes on päevasel ajal kodus. Muidugi tahaks vahepeal teise inimesega juttu ajada või lõunapausil veidi telerit vaadata, kuid nendest kiusatustest tuleks iga hinna eest hoiduda.

Tee lõunapaus

Lõunapause ei tohi kunagi vahele jätta. Kodus töötades võib aga kiiresti ununeda, et sa peaks arvutist tööpäeva jooksul vähemalt pool tundi eemal olema ja energiavarusid täiendama.

Valmistu tööpäevaks

Enne tööpäeva algust tuleks käia duši all ja pidžaama asemel viisakamad riided selga panna. Selline rutiin aitab sul vaimselt tööpäevaks häälestuda ning ennetada piinlikke momente, kui mõni klient soovib näiteks läbi Skype´i kiire tööalase videokõne teha.

Pea tööpäevikut

Pane iga töönädala alguses kirja kõige olulisemad eesmärgid ja pea nende täitmisest ka kinni.

Tööta hea internetiühenduse ja mobiilileviga kohas

Kodunt töötamine võib osutuda tõeliseks piinaks, kui internetikiirus on aeglane või hüplik ning mobiililevi kehv. See hakkab mõjutama sinu töötempot ning tööalast suhtlust ning takistab hea töörutiini tekkimist.

Lõpeta õigel ajal

Pane paika piirid, kui kaua ning mis kellaajani sa võid töötada. See kõlab küll lihtsalt, kuid töö ja eraelu tasakaalu hoidmine kodunt töötades võib olla palju keerulisem, kui esialgu tundub.

Tagasi üles