Päevatoimetaja:
Angelina Täker

iPadi jõudis esimene eestikeelne ajakiri

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
iPad.
iPad. Foto: SCANPIX.

Innovatsiooniajakiri HEI jõudis esimese Eesti väljaandena kogu Baltikumis iPadi.

HEI (Hea Eesti Idee) on ka Põhjamaades üks esimesi ajakirju, mille kokkuvõtlik erinumber on tasuta loetav Apple’i tahvelarvuti iPadi formaadis.

iPad võimaldab muuta ajakirja oluliselt interaktiivsemaks. Ühe pildi asemel saab loo juurde lisada kümneid fotosid, videolõike ja audiofaile. Luua erinevaid viiteid ja linke teistele lehekülgedele. iPad võimaldab viia ajakirja näiteks telesaated ja -reklaamid. 

«Innovatsiooniajakirja toimetuse eesmärk on selle projektiga näidata meedia uusi suundi ja võimalusi ning tutvustada Eesti saavutusi ja ideid ingliskeelsele lugejale kõikjal maailmas,» ütles HEI projektijuht Raivo Murde.

Huvi iPadi vastu on maailmas hüppeliselt kasvanud. Ainuüksi esimese 80 päevaga müüdi pelgalt USAs kolm miljonit iPadi.

Selle aasta müügiprognoos on 12 miljonit tahvelarvutit ning ennustatakse, et järgmisel aastal ostetakse kõikjal maailmas 17 miljonit iPadi.

Eeldatavalt veel tänavu jõuab iPad ametlikult ka Eestis müügile. Eesti prognoositakse tahvelarvutite kasutajaskonnaks lähiaastatel umbes 10 000 inimest.

Tahvelarvuti formaadis on nii tasuta kui ka tasu eest loetavad mitmed rahvusvahelised ajakirjad, nagu näiteks Time Magazine, The New Yorker, People Magazine, Sports Illustrated Magazine jpm.

Ajakirja lugemiseks peab iPadi-omanik sisenema Apple’i veebipoodi iTunes ja sealt saab juba HEI oma tahvelarvutisse tasuta alla laadida. Vastav link on ka HEI kodulehel.

Innovatsiooniajakirja HEI antakse välja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) tellimusel innovatsiooniteadlikkuse programmi raames. Ajakiri ilmub paberkandjal kümme korda aastas ning levitatakse huvilistele tasuta.

Märksõnad

Tagasi üles