Veebipoodidest ostmine muutub Eestis aina populaarsemaks ning ennekõike jõukamate ja haritumate seas.
Vaata, mida Eesti inimesed tegelikult veebist ostavad
Meeste ja naiste tarbimissagedus e-poodidest ostmisel on sarnane, selgub Eesti e-kaubanduse liidu tehtud uuringust. Tarbimissagedus väheneb koos vanusega ja tõuseb koos haridustaseme ja sissetulekuga. Kõige rohkem kasvas veebipoodidest ostmine 25-34 aastaste vastajate seas.
Kui varasemalt on füüsiliste toodete puhul peetud oluliseks proovimisvõimalust, siis täna on soodsamad hinnad, aja kokkuhoid ja riigipiirideta kaubavalik olulisemaks kaalukeeleks. 45% vastajatest on viimase aasta jooksul ostnud internetist pileteid (teater, kino, kontsert jms), 43% naisteriideid ja 37% jalatseid. Kõige väiksem ostjate osakaal on filmidel (10% vastajatest), toidukaupadel (9%) ja ravimitel (8%). Toidukaupade ja ravimite osas on nõudlus kindlasti kinni ka pakkumises, kuna e-poode antud sektorites on täna Eestis vähe.
Uuring toimus veebruaris, märtsis 2015 ja selles osales 1041 inimest.