Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Frappuccino kasvas lapsekingadest välja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Frappuccino on külm populaarne kohvijook.
Frappuccino on külm populaarne kohvijook. Foto: SCANPIX

Kuulus kohvikett tähistab kahekümne aasta möödumist frappuccino joogi menüüsse toomisest.

Starbucks tähistab popi külma kohvijoogi frappuccino 20.sünnipäeva kuue uue maitse lisamisega, vahendab Fox News. Kuigi just frappuccino kohta on öeldud, et see tõi ameeriklaste kohvitarbimisesse põhjaliku pöörde, ei ole mitmetes uutes maitsetes üldse kohvi ega espressot.

Starbucksi sõnul on uued maitsed inspireeritud suure hulga kohvifännide tagasisidest, milles on lõputult pakutud erinevaid kombinatsioone. Erilise maitsega joogid on saadaval vaid piiratud ajaks, ent klientide mõtted uuteks kombinatsioonideks ja tagasiside on alati teretulnud.

Frappuccino uuteks valikuteks on:

  • Mocha kastme, vaarika- ja vaniljesiirupiga Red Velvet
  • Sidrunilimonaadi ja vaniljesiirupiga Lemon Bar
  • Pähklisiirupi ja karamellikastmega Caramel cocoa cluster,
  • Vaniljekauna ja vaarikasiirupiga Cotton candy,
  • Kaneelisiirupi, valge šokolaadi kastme ja vaniljekaunaga Cinnamon roll
  • Vaniljekauna ja pähklisiirupiga Cupcake.
Tagasi üles