Päevatoimetaja:
Sander Silm

Klient leidis Prismas müüdavast magustoidust rõveda lisandi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy

Tarbijaportaali lugeja Vladimir edastas Postimehele vihje oma leiust Prismas müüdavas Hiiu Köök magustoidus – nimelt oli selles surnud ussike.

Vladimir pidas seesugust lisandit eriti rõvedaks leiuks ning võttis esmalt ühendust Prisma kauplusega, kust edastati talle ka magustoidu tootja Hiiu Köögi kontaktid, kellega saaks pretensiooni ning võimaliku moraalse kahju hüvitamise eesmärgil ühendust võtta. Kliendi sõnul ignoreerisid mõlemad ettevõtted tema soove, piirduti vaid vabandustega.

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektori Silver Säga sõnul kuulub siinkohal vastutus toote rikkumise eest selle originaaltootjale, mitte kauplusele kui vahendajale. Prisma on kliendile raha tagastanud küll magustoidu maksumuse ulatuses, ent edasi nemad selle juhtumiga ei tegele. Säga sõnul ei saa nemad ka selliseid juhtumeid vältida, kui tegu pole omatootega.

Hiiu Köögi tootmisjuhi Indrek Laaniste sõnul oli magustoitus kasutatud välismaise tootja kirsikompotti, kust ka ebavajalik lisand desserdi sisse sattus. Maaletoojale on juhtumist teada antud, ent selle nime ei soovi Laaniste nende huvide tõttu avaldada. Taoline juhtum on tootmisjuhi sõnul Hiiu Köögis esmakordne ning firma avaldab kahetsust, püüdes edaspidi toiduaineid hoolikamalt kontrollida.

Tagasi üles