Sporditarvete valmistaja Adidas tühistas 10 miljoni dollari suuruse reklaamilepingu Apple`iga viimase mobiilireklaamikanalis, väidavad anonüümsed allikad.
Adidasel sai Steve Jobsi reklaamikanalist küllalt, kampaania tühistati
Info, et Adidas ei taha vaatamata eelnevale kokkuleppele Apple`i iAd`s reklaami teha, jõudis veebileheni businessinsider.com kahelt mobiiliäri tippjuhilt.
Apple`i esindaja ei kinnitanud infot ega lükanud ümber, Adidase kommentaari ei õnnestunud veebilehel saada.
Olemasoleva info põhjal esitanud Adidas kolmel korral oma loomingulise kontseptsiooni Apple`le, kuid viimane lükkas selle iga kord tagasi.
Muide, iAd`i omapära on selles, et kõik seal näidatavad reklaamid valmistab Apple ise, väites, et tõstab nii reklaamide kvaliteeti. See on omakorda tekitanud nurinat reklaamiagentuuride seas ja mitme eksperdi arvates aeglustanud iAd`i arengut.
Ka olevat Adidast pahandanud see, et ta poleks saanud otsustada, täpselt kus tema reklaamid aAd`s esitataks.
Antud uudise kontekstis nimetavad allikad Apple`i juhti Steve Jobsi «kontrollifriigiks», kes tahtvat valvata tegevuste järele, mis tavalises äris pole üldsegi tippjuhi, vaid madalamatel positsioonidel töötajate vastutusala.
Mõni aeg tagasi loobus reklaamimisest iAd`s kosmeetikagigant Chanel.