Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Adidasel sai Steve Jobsi reklaamikanalist küllalt, kampaania tühistati

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Lipud Adidase peakontori ees Saksamaal
Lipud Adidase peakontori ees Saksamaal Foto: SCANPIX

Sporditarvete valmistaja Adidas tühistas 10 miljoni dollari suuruse reklaamilepingu Apple`iga viimase mobiilireklaamikanalis, väidavad anonüümsed allikad.

Info, et Adidas ei taha vaatamata eelnevale kokkuleppele Apple`i iAd`s reklaami teha, jõudis veebileheni businessinsider.com kahelt mobiiliäri tippjuhilt.

Apple`i esindaja ei kinnitanud infot ega lükanud ümber, Adidase kommentaari ei õnnestunud veebilehel saada.

Olemasoleva info põhjal esitanud Adidas kolmel korral oma loomingulise kontseptsiooni Apple`le, kuid viimane lükkas selle iga kord tagasi.

Muide, iAd`i omapära on selles, et kõik seal näidatavad reklaamid valmistab Apple ise, väites, et tõstab nii reklaamide kvaliteeti. See on omakorda tekitanud nurinat reklaamiagentuuride seas ja mitme eksperdi arvates aeglustanud iAd`i arengut.

Ka olevat Adidast pahandanud see, et ta poleks saanud otsustada, täpselt kus tema reklaamid aAd`s esitataks.

Antud uudise kontekstis nimetavad allikad Apple`i juhti Steve Jobsi «kontrollifriigiks», kes tahtvat valvata tegevuste järele, mis tavalises äris pole üldsegi tippjuhi, vaid madalamatel positsioonidel töötajate vastutusala.

Mõni aeg tagasi loobus reklaamimisest iAd`s kosmeetikagigant Chanel.

Tagasi üles