Proactice kogub nimelt infot sellistest teenustest nagu Kontaktid, Kalender, Facebook ja paljudest teistest kolmandate osapoolte äppidest. Nende põhjal toob Proactive kasutajale päeva vältel pidevalt asjakohast infojuga. Näiteks pakutakse Spotlight-nimelise rakenduse abil lõuna paiku inimestele nende töökoha lähedal asuvaid kohvikuid ning kõrvaklappide ühendamisel käivitatakse kohe seadmes olev muusikanimistu. Kusjuures rakendus õpib pidevalt oma kasutaja käitumisharjumusi ja parandab ennast neist lähtuvalt, teatab Popular Science.
Apple'i uus taustapõhine otsingusüsteem on osaks kasvavast trendist tekitada inimese kõrvale igapäevane tehisintellekt ning pakkuda konreetselt inimesele tema käitumise põhjal just talle tõenäoliselt sobivaimaid otsingutulemusi. Sarnase tee on võtnud ette näiteks Google oma Google Now teenusega ning ka Microsofti Cortana õpib kasutaja harjumustest, et pakkuda just talle sobivat infot.
Apple plaanib Google'ist ja Microsoftist eristuda seeläbi, et pakub kasutajaile konkurentidega võrreldes suuremat turvalisust ja ja privaatsust. «Me teeme seda viisil, mis ei ohusta teie privaatsust. Informatsioon jääb teie seadmesse ja teie enda kontrolli alla, see pole kuidagi seotud teie Apple ID või teiste teenustega,» ütles ettevõtte tarkvaraarenduse valdkonda juhtiv asepresident Craig Federini.
Platvormiuuendused, uus muusikateenus ja kellaäpid
Konverentsi eel on juba mitmel korral tutvustatud Apple’i võimalikke teisi selleaastaseid uuendusi ning seni tundub, et kõik ennustused on paika pidanud.
The Verge teatel tutvustati näiteks uut operatsioonisüsteemi nimega OS X, tuntud ka kui El Capitan. See toob kaasa näiteks mitmeid mugavusuuendusi veebilehitseja Safari jaoks ning uue navigatsiooniriba, mis võimaldab kiirelt rakenduste ja avavaadete vahel liikuda.