Ekspress Hotline'i ekstöötaja asutas tasuta infotelefoni

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ekspress Hotline..
Ekspress Hotline.. Foto: www.1182.ee.

Varem Ekspress Hotline'is töötanud Indrek Sepp asutas Kliendihalduse osaühingu, mis hakkab infotelefonil 16366 tasuta teavet andma.


«Uuest infotelefonist võib küsida kõike seda, mida tänaseks ülikalliteks muutunud tavalistest infotelefonidestki,» ütles Sepp. Lisaks toimib ka internetikataloog.

Keskmise infotelefoni kõne hind on tänaseks kasvanud 15 kroonini ja see pole tema hinnangul enam kõigile taskukohane laiatarbeteenus.

«Pärast Telemeedia ja Ekspress Hotline'i ühinemist on ligi 120 miljoni kroonise aastakäibega Eesti infomeediaturul välja kujunenud sisuline monopol, mis on toonud kaasa kallid kõnehinnad. Meie tahame selle lõhkuda, pakkudes lihtsat ja kõigile arusaadavat odavat teenust,» selgitas Sepp.

Raha tasuta infotelefoni jaoks hakkab tulema reklaamiandjailt. Kui näiteks mõne hotelliga on sõlmitud leping, tuleb selle nimi esimesena majutusteenuste märksõna alt välja. Tasub nii see, kelle andmeid infotelefonis kõige rohkem väljastatakse, kui ka see, kelle reklaam on kõnede ees.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles