Lugeja küsib: miks tõstis hipsterikohvik hindasid?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mamo kohviku omanik Margit Härma
Mamo kohviku omanik Margit Härma Foto: Tairo Lutter / SL Õhtuleht

Hiljuti Tallinnas Mamo kohvikut külastanud inimesele jäi silma, et sealsete küpsetiste hinda on tõstetud, näitena tõi ta välja saiakese, mis enne maksis 1,8 eurot, kuid nüüd 2 eurot. «Miks tõstis hipsterikohvik hindasid?» uurib lugeja.

Vastab Mamo turundus- ja personalijuht Berle Brant.

Mamo saiakesi ei müü, ainult superkvaliteetsest toorainest valmistatud ja ainult üks päev müügis olevaid muffineid. Hinnatõusud on otseselt seotud palkade tõusuga, mis on ju iseenesest positiivne ja jätkuv trend.

Kui lugeja on meie püsiklient, siis ta ka tõenäoliselt teab, et Mamos info saamiseks ei ole vaja pöörduda ei ajalehe ega televisiooni poole. Meie siin Mamos suhtleme vabalt. Vestlused meie toodete sisalduse, tervislikkuse ja hindade kohta on Mamo ja Mamo külaliste vahel igapäevased ja lõbusad.

Saab kirjutada nii e-kirja (mamo@mamo.ee), meie sotsiaalmeedia leheküljele kui küsida otse letist – saab ka kohe vastuse. Keerulisemate teemade puhul konsulteeritakse muidugi peakoka ja pealikuga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles