Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Koristusfirma vedas klienti korduvalt alt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Koristamine.
Koristamine. Foto: Panther Media

264 euro eest kodukoristusteenuse tellinud inimesele andis puhastusfirma mitu lubadust, kuid jättis need täitmata.

Tarbija tellis firmalt Puhastusmeistrid teenuse, mis sisaldas kümmet koristuskorda, ütles kaebuse esitanud tellija tarbijakaebuste komisjoni otsuses.

Üks koristuskord maksis 26,40 eurot. Tellija ei jäänud aga esimese koristusteenuse tulemusega rahule ning kirjutas sellest kauplejale. Firma nõustus, et teenust ei osutatud nõuetele vastavalt ja koristas kodu uuesti ära. Sellega jäi inimene rahule ning edasise osas lepiti kokku, et edaspidi tullakse koristama esmaspäeviti kell 9.

Koristaja aga ei tulnud ning tarbija kirjutas kauplejale ja andis teada, et tahab lepingu üles öelda ning palub teenuse eest makstud raha tagasi.

Koristusteenuse ostnud inimese sõnul kaupleja küll lubas saamata teenuse eest raha tagastada, kui ei teinud seda. Seepeale pöördus tarbija tarbijakaitseameti poole, kuid seal ei õnnestunud pooli lepitada.

Koristamisteenuse tellinud inimene soovib saada kauplejalt tagasi 237,60 eurot ehk 9 osutamata teenuse eest.

Kaupleja ütles tarbijakaitsele saadetud kirjas, et võtab ise tarbijaga ühendust ning üritab saavutada kokkuleppe raha tagastamise või lisakoristuste kohta. Kaupleja ei vaidlustanud tarbija nõuet, kuid ei võtnud ka tarbijaga ühendust.

Tarbijakaebuste komisjon otsustas võlaõigusseadusele tuginedes rahuldada tarbija kaebus. Komisjon leidis, et tarbija nõue kaupleja suhtes on põhjendatud.

Kui vaidlevad pooled komisjoni otsusega ei nõustu, on neil õigus pöörduda sama vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse.

Tagasi üles