«Tahtsin mobiil-ID abil teatada suvilas elektrinäitu, kuid see mul ei õnnestunud. Ükskõik, kuidas ma oma mobiilinumbri sisse toksisin, sain vastuseks, et number pole korrektselt sisestatud. Proovisin nii Eesti suunakoodiga kui ka ilma, suunakood koos plussiga ja ei midagi. Samas panga kaudu mobiil-ID toimis. Miks ei suuda Elektrilevi oma mobiil-IDd korda teha?» küsib suvilaomanik.
Lugeja küsib: miks elektrifirma mobiil-IDd ei tunnista?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Elektrilevi kommunikatsioonijuht Kaarel Kutti.
Elektrilevile teadaolevalt Mobiil-ID kasutamisel probleeme ei esine. Testisime logimist kuue inimesega, kes kasutavad mobiil-IDd. Ise testisin ka ID-kaardiga logimist, samuti kõik korras. Samuti ei näita häireid süsteem ja puuduvad sellesisulised pöördumised klienditeenindusse.
Juhul kui mõnel üksikul kliendil siiski esineb probleeme mobiil-ID kasutamisel, siis palume pöörduda Elektrilevi klienditeenindusse telefonil 777 1545, et saaksime välja selgitada, kas konkreetsel juhul on tegemist on kliendi seadme veaga või ikkagi probleemiga Elektrilevi iseteeninduses.