Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Selveri kampaania tekitas nördimust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Selver.
Selver. Foto: Elmo Riig

Toidupoe kampaanias osalenud perekond oli väga pettunud, kui osa lubatud auhinnast jäi saamata.

Kampaanias osalemiseks tuli saata oma koerast pilt. Võitja koera pilt pidavat saama 50-eurose kinkekaardi ning pääsema Selveri koeratoidu pakendile.

Kinkekaardi sai pere kätte ning alguses öeldi neile, et ka koera pildid sobisid pakendile. Hiljem sai pereema aga kirja, et tema saadetud üheksa pilti siiski ei sobi ning neid kasutatakse pigem inspiratsioonina ning pakendile pannakse nende pere koerale sarnase koera pilti.

See oli aga peres kasvavale lapsele suur pettumus, sest tema oli lootnud näha pakendil oma koera pilti ning nii oli ka kampaanias lubatud. «Miks öeldi alguses, et koera pildid sobivad aga pärast enam ei sobinud? Mis piltidel viga oli ja miks alguses lubati neid kasutada?» uuris kampaania võitnud inimene.

Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid ütles, et Selver sai saatjalt tõepoolest väga armsad ja toredad koerapildid. Samas tõdes ta, et tootepakendi kujundamine nõuab aga teatud teravuse ja spetsiifikaga fotosid. «Saadetud fotode hulgas ei olnud ühtegi, mida oleksime kasutada saanud ja nii palusime saata veel mõned pildid, mille hulgast saaksime sobiva valida, kuid kahjuks inimene sellest keeldus,» ütles Erilaid ning lisas, et Selveril on väga kahju, et koostöö ei õnnestunud.

Märksõnad

Tagasi üles