Lapsele purgitoite ostma läinud ema avastas jahmatusega, et Valdeku Maxima Tallinnas müüs roiskunud imikutoitu, mis oleks tulnud juba mullu sügisel müügilt kõrvaldada.
Pood müüs roiskunud imikutoitu
«Läksin lapsele püreed ostma ja nägin sooduspakkumiste riiulil Salvesti Põnni ja Hipi firma imikutoidu purke, ainult nende kõlblik kuni tähtaeg sai läbi juba eelmise aasta septembris,» rääkis Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördunud noore ema. Põnni püreede puhul on ka läbi pakendi näha, et see on halvaks läinud ja püree oli klompis.
Naise sõnul korjas ta roiskunud purgitoidud riiulilt ja viis need müüja kätte, kes oli tõredalt vastanud, et tema ei tea midagi ja see pole üldse tema asi, et selline kaup on riiulil. «Kui nad tahavad s** müüa täiskasvanutele, siis lasku käia, aga tegu on imikutega, see on ohtlik,» oli ta nördinud. Naise sõnul on tal ka varem selles poes olnud probleeme säilimistähtaja ületanud kaubaga. Nii müüdi talle mõne aja eest juustu, mille säilimistähtaeg oli kolm kuud tagasi möödunud ja toona pöördus ta tarbijakaitseameti poole, kuid tulutult.
«Kui müüjatega rääkimisest või tarbijakaitse sekkumisest varasemalt abi oleks olnud, siis ma kindlasti ajakirjanduse poole pöördunud poleks,» tõdes ta.
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktori Ty Lehtmäe sõnul kontrollisime kliendi pöördumise peale tekkinud olukorra põhjuseid. «Tegu on kahetsusväärse, kuid kindlasti lubamatu inimliku eksitusega, mille pärast kliendi ees vabandame,» rääkis Lehtmäe. Ta selgitas, et möödunud nädalavahetusel muudeti Valdeku kaupluses paljude kaupade paigutust riiulil. Selleks tühjendati kogu riiul ning paigaldati kogu sortiment lattu ning toodi hiljem müügisaali tagasi. «Kahetsusväärsel kombel lisas kauplusetöötaja riiulile ka laost sama tootja tooteid, mis olid juba aegumistähtaja ületanud ja maha kantud,» rääkis Lehtmäe. Ta kinnitas, et kliendi pöördumise järel eemaldati koheselt aegumistähtaja ületanud toote lettidelt.
«Samuti rõhutas meie kvaliteedikontrolli osakond kaupluse juhatajale üle vajadust toidukaupade käitlemisel ülimat tähelepanelikkust üles näitama ja kliendi sellekohasele tähelepanekule koheselt reageerida,» sõnas ta.