Päevatoimetaja:
Sander Silm

Facebook ja Twitter kaovad üheks päevaks pildilt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Facebook
Facebook Foto: SCANPIX

Üle 40 autismiorganisatsiooni ja trobikord kuulsusi üle maailma ühendavad jõud, et kutsuda üles maailmas kõiki sotsiaalmeedia kasutajaid üheks päevaks oma võrgustikud sulgema.

The Communication Shutdown kampaania julgustab Facebooki ja Twitteri kasutajaid tegema annetusi ja saama selle eest heategevusrakendust ehk CHAPP-i, mis näitab toetust ja kavatsust sulgeda 1. novembril oma sotsiaalvõrgustike kontod.

Sotsiaalne suhtlemine on üks suuremaid väljakutseid autismiga inimestele ja sulgedes vabatahtlikult oma kontod, mõistab ehk maailm veidigi, kuidas seda tunnevad autismiga inimesed.

Heategevuslikku kampaaniat saavad toetada kõik inimesed. Autismiga tegelevad organisatsioonid julgustavad sellega seoses inimesi annetama ja oma toetust näitama, levitades antud teadaannet oma võrgustikus 1. oktoobrist kuni 31. oktoobrini.

Viiedollarilise annetuse eest ühendabCHAPP end kasutaja Facebooki ja Twitteri kontodega, asetades sulgemise ikooni kasutaja profiili pildile.

Alates tänasest on Communication Shutdown-iCHAPP saadaval kampaania veebilehel www.communicationshutdown.org.

Seal on ka globaalne mosaiik, kus toetajad saavad näha enda profiili pilti liitunud kuulsuste omade kõrval.

Ka Eestis ühinevad mitmed kuulsused nagu näiteks Hannaliisa Uusma ja Chalice antud kampaaniaga.

«Toetudes suhtlemisel sotsiaalsetele võrgustikele leian ma, et nende sulgemine 1. novembril on mullegi väljakutse. Teades, et sotsiaalne suhtlemine on autismiga inimestele üks suuremaid väljakutseid, tahan ma toetada kampaaniat ja mitte kasutada oma Facebooki ja Twitteri kontot sel päeval,» ütles Uusma.

 Eestis on umbes 300 000 sotsiaalvõrgustike kasutajat ja maailmas kasutavad Facebooki ja Twitterit rohkem kui kaks kolmandikku maailma populatsioonist.

Kuna inimesed on hakanud üha enam toetuma nendele kanalitele üle maailma suhtlemiseks, siis on Communication Shutdown- heategevuslik kampaania ühtlasi sotsiaalseks eksperimendiks.

Tagasi üles