Seoses oma teenindajate täiendkoolitamisega on alates maikuust maksu- ja tolliameti (MTA) teenindusbürood iga kuu viimasel reedel suletud.
Maksuameti bürood on kuu viimasel reedel suletud
«Kuu viimane reede on valitud täiendkoolituseks aga seetõttu, et statistika näitab siis madalamat külastuste arvu,» rääkis MTA teenindusosakonna juhataja Rivo Reitmann, teatab amet.
Tema sõnul võimaldab büroode sulgemine üheks päevaks kõigil piirkonna teenindajatel korraga koolitusest osa võtta. Kuu lõpus ei ole reeglina olulisi maksutähtaegu ning teenindusvajadus on väiksem. «Teenindajate teadmiste täiendamise kava oleme tutvustanud ka ettevõtlusorganisatsioonidele, kes on koolituse eesmärke toetanud,» lisas Reitmann.
Täiendkoolituse läbiviimise päeval on kättesaadavad kõik teised teeninduskeskkonnad – infotelefonid ning e-maksuameti/e-tolli iseteeninduskeskkond. Kui peaks tekkima kiireloomulisi küsimusi, mida on vaja kindlasti teenindusbüroos lahendada, siis tuleks sellest infotelefonil 1811 teada anda ning teenus tagatakse kliendi kodukoha büroos.
Reitmanni sõnul on teenindajate koolitusvajaduse aluseks tagasiside maksumaksjatelt. «Selle aasta I kvartali letiteeninduse rahuloluküsitluse tulemused näitavad, et kliendid on üldjuhul meie teenindusega rahul. Siiski on kitsaskohti, mis vajavad 14 protsendi vastanute hinnangul parandamist,» selgitas Reitmann. Näiteks ootavad kliendid kompetentsemat teenindust ja nõustamist maksuseaduste praktilisel rakendamisel.
Esimest korda on teenindusbürood suletud 29. mail. Kui muudatus võetakse klientide poolt mõistvalt vastu, siis lähematel kuudel on teenindusbürood seoses koolitustega suletud ka 26. juunil ja 31. juulil.
Töökorralduse muudatus ei puuduta piiril asuvate tollipunktide tööd.