Läinud aastal suutsid luksuskaupade tootjatest oma väärtust kasvatada vaid Louis Vuitton ja Chanel, sest tööstusele avaldab survet langev müük Hiinas ja Venemaal, sedastas uuringufirma Millward Brown uuringus 2015 BrandZ.
Langus Hiinas ja Venemaal pitsitab luksuskaupade tootjaid
Vuitton kasvas kuus protsenti 27,4 miljardi USA dollarini, mis teeb LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton'i väärtuslikuimaks luksuskaupade tootjaks juba kümnendat aastat järjest. Chanel suutis väärtust kasvatada 15 protsenti 9 miljardi dollarini. See paigutas ta Hermese ning Gucci järel neljandaks, vahendas Bloomberg.
Hiinlased ei kuluta enam külluslikele kingitustele peale seda, kui valitsus hakkas korruptsiooni vastu võitlema. Venemaal on põhjuseks rubla langus ja rubla langus. Samuti jõudsid esmakordselt esikümnesse soodsamad luksuskaubamärgid Tiffany ja Michael Kors, mis üritavad oma eksklusiivsust tõsta.
Chanel ja Vuitton on saanud konkurentidest paremini hakkama tänu unikaalsele lähenemisele. Chanel hoiab hinnad ühetaolistena ning Vuitton on värskendanud oma kuulsat LV monogrammi.
Kõige kehvem aasta oli Cartier'il ning Prada, mis kukkus 35 protsenti. Kokku langes kümne suurima luksuskaupade tootja väärtus mullu 6 protsenti ehk 7,1 miljardi USA dollari võrra.