Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Uberi konkurentsisurve suurendab Taxify teenuste hulka

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: BNS
Copy
Taxify mobiiliäpp
Taxify mobiiliäpp Foto: Sergei Zjuganov / Taxify

Taxify on ette valmistamas sõidujagamise teenust, millega plaanib turule tulla lähiajal; selle käivitumisel asuks idufirma Uberi otseseks konkurendiks.

«Oleme teenust ette valmistanud talvest saadik. Tegelikult oleksime võinud selle käivitada juba kolm kuni neli kuud tagasi, aga pole seni saanud ministeeriumilt vastust, kas säärane teenus oleks legaalne või mitte,» ütles Taxify juht Markus Villig BNS-ile.

Ta selgitas, et nüüd on Taxify sunnitud teenusega välja tulema, kuna Uber avaldab konkurentsisurvet. «Kuna Uber on turule tulnud, siis lihtsalt peame teenuse avama, kuna surve on tugev. Seaduslikult on see seni hall ala – Uber igatahes tegutseb ja eks saame lähikuude jooksul ka teada, kas teenus on legaalne või mitte,» rääkis Villig.

Tema sõnul on initsitatiiv teenuse loomiseks tulnud juhtidelt. «Alustasime ettevalmistamist siis, kui meie poole oli pöördunud juba sadu ja sadu juhte, kes tundsid huvi säärase teenuse pakkumise vastu. Oleme käivitanud ka kampaania sobivate juhtide leidmiseks, et valida välja just parimad ja enimkvalifitseeritud autojuhid,» selgitas Villig.

Villigi sõnul ei soovi Taxify veel avalikustada, millal teenus täpselt turule võiks jõuda, ent plaanis on see käivitada lähiajal. Uus teenus võimaldaks sõitjal tellida sõit erajuhilt, kellel ei ole taksoveoluba. Täpselt samasugust teenust pakub alates maikuust Tallinnas ka Uber läbi pilootprogrammi Uberpop.

Uberi teatel on kõik Uberpopi platvormi kasutavad autojuhid enne tööle asumist Uberi poolt kontrollitud. Juhid peavad olema vähemalt 21-aastased, läbima taustakontrolli ning neil peab olema rikkumisteta juhiluba, autokindlustus ja personaalne sõiduk.

Tagasi üles