/nginx/o/2015/05/26/4111117t1h385d.jpg)
«Olen sõitnud Helsingisse – laev on kaks tundi merel – ja seal tax free poode pole. Kui aga sõita Rootsi – laev on 16 tundi merel –, siis kehtib tax free. Miks siis Star'il tax free poodi ei ole?» uurib lugeja.
«Olen sõitnud Helsingisse – laev on kaks tundi merel – ja seal tax free poode pole. Kui aga sõita Rootsi – laev on 16 tundi merel –, siis kehtib tax free. Miks siis Star'il tax free poodi ei ole?» uurib lugeja.
Vastab Tallink Grupi kommunikatsioonijuht Luulea Lääne.
Tax free kaubandus on reguleeritud rahvusvaheliselt ning seda on lubatud pakkuda Läänemerel vaid laevaliinidel, mis läbivad Ahvenamaa sadamaid. Seda seetõttu, et Ahvenamaal on Euroopa Liidus ses osas eristaatus.
Tallinna–Helsingi liinil kehtivad tavapärased maksureeglid, kuigi püüame ka siin pakkuda maapealse kaubandusvõrguga võrreldes soodsamaid hindu.
Tax free kaubandust saame aga pakkuda vaid liinidel, mis sõidavad läbi Ahvenamaa sadamate. Sellisteks liinideks on meil Tallinna–Stockholmi, Helsingi–Stockholmi ja Turu–Stockholmi liinid.