Lennufirma Air Baltic nimetati SimpliFlying-Airlines Business Awards for Social Media Excellence kandidaadiks, kui üks paremini sotsiaalset meediat kasutav lennufirma.
Air Baltic kandideerib sotsiaalmeedia auhindadele
Firmaesitati kandidaadiks kolmes kategoorias neljast – parim sotsiaalmeedia turunduskampaania, parim sotsiaalmeedia kasutaja tulu saamise eesmärgil ning kategoorias SimpliFlying kangelane, mille pälvib inimene, kes töötab lennufirma sotsiaalmeedia profiilide kallal iga päev.
Air Balticu kommertsdirektor Tero Taskila sõnul võib fännide ja järgijate ning kogu reisijate arvu omavahelist suhet vaadates öelda, et tegemist on populaarseima lennufirmaga sotsiaalmeedias,
Lennufirmal on üle 50 000 sõbra Facebookis ja Twitteris.
SimpliFlying meeskond valis 104 avalduse seast välja viis kandidaati. Air Balticu nominatsiooni taga on seoses Bombraider Q400Next Gen lennukiga tehtud turunduskampaania Tweeting Plane, mis esitati parima turunduskampaania kandidaadiks. Facebooki piletimüügikampaania FanDay, mida peetakse parimaks sotsiaalse meedia kasutamiseks kasumi suurendamise eesmärgil ning lisaks nimetati airBalticu turundusspetsialist Kārlis Smiltens SimpliFlying kangelase kandidaadiks.
Finalistid selguvad internetiküsitluse teel ja hääletus kestab 30. septembrini.
Kolm kõige populaarsemat lennufirmat teevad ettekande oma tööde kohta oktoobris Londonis ning pärast esitluste hindamist kuulutavad kohtunikud välja võitja.
Air Baltic on varem saanud European Regions Airline Associationilt tiitli Airline of the Year 2009/2010 (kuld).
Lisaks on Air Baltic Air Transport World Phoenix Award 2010 võitja – see on ülemaailmne tunnustus eduka ärilise restrukureerimise eest, mis on lennufirmadele sama tähtis kui Oscar filmitegijaile.
Air Balticu võrgustikus on üle 80 sihtkoha, millest igaühe kaudu on võimalik mugavalt läbi Riia kodubaasi lennata järgmistesse sihtkohtadesse Euroopas, Skandinaavias, Venemaal, SRÜ riikides ning Lähis-Idas.