Alates 1. novembrist hakkab Bravocomi mobiilsideteenuseid kasutavaid era- ja ärikliente teenindama Elisa Eesti.
Elisa võtab üle Bravocomi mobiilikliendid
Elisa teatel on muudatus tingitud Bravocomi kaubamärgi all mobiilsideteenuseid pakkuva OÜ ProGroup Holding äritegevuse ümberkorraldustest.
«Teavitame kliente muudatusest varakult juba ette ning seda nii sõnumi, personaalse paberkirja kui ka kodulehe uudisega,» märkis Elisa Eesti juht Sami Seppänen.
Tema sõnul klientidel muretsemiseks põhjust pole, sest kliendi jaoks tegelikult midagi ei muutu ja operaatori vahetus on pea märkamatu.
Bravocomi kliendid on mobiilsideteenuseid kasutanud kogu aeg Elisa võrgus, mistõttu kvaliteet säilib, teenuste valik laieneb ning ka hinnatase läheb kohati kliendile soodsamaks, lisas ta.
Bravocomi kliendid on Elisa võrgus teenuseid kasutanud juba alates aastast 2003.
ProGroup Holding OÜ juhatuse liikme Jaak Lippmaa sõnul vaatab ettevõte üle oma strateegiat, keskendub uute mobiilsidel põhinevate toodete arendamisele ning jätkab oma põhitegevusena fikseeritud telefoniteenuse ja interneti ning kliendikesksete lahenduste pakkumist.
Bravocomi kliendi arveldus tuuakse Elisa alla 1. novembrist 2010. Kliendid saavad jätkata mobiiliteenuste kasutamist sama SIM-kaardiga ning sama liitumislepingu alusel nagu seni, vahetub üksnes lepingupartner.
Bravocomi Zorro kõnekaardi klientidel avaneb võimalus kasutada edaspidi Elisa Zen kõnekaarti. Kehtima hakkavad ZEN kõnekaardi tingimused. Kõnekaardi klientidele saadab Elisa sõnumiga eraldi teavituse.
Seda, kui palju Bravocomi kliente üle võetakse, Elisa ei avalikusta.