/nginx/o/2015/05/21/4090999t1h48c3.png)
Esmaspäeval meedias palju poleemikat tekitanud Jaak Madisoni säuts, kus ta märkis Kalevi ja Rocki mängult tantsutüdrukute venekeelse loo tõttu lahkumist hashtag'iga «absurd», on nüüd jõudnud ka reisifirma Sky24.ee reklaamile.
Esmaspäeval meedias palju poleemikat tekitanud Jaak Madisoni säuts, kus ta märkis Kalevi ja Rocki mängult tantsutüdrukute venekeelse loo tõttu lahkumist hashtag'iga «absurd», on nüüd jõudnud ka reisifirma Sky24.ee reklaamile.
«Selleks, et Sky24.ee saaks pakkuda võimalikult madala hinnaga lennupileteid, püüame suure reklaamieelarve asemel võita inimeste tähelepanu pigem loovate, päevakajaliste ja humoorikate sõnumitega sotsiaalmeedias,» selgitas Kairi Kullo Sky24.ee-st, miks otsustati värskele Venemaa reiside pakkumisel lisada ka hashtag «absurd».
«Hetkel sotsiaalmeedia kuumima teemaga oli keeruline mitte kaasa minna ja tundub, et tabasime hästi märki, sest antud postitus oli neljapäeva ennelõunaks kogunud üle 10 korra rohkem tähelepanu kui keskmiselt,» lisas Kullo.