Nutitelefonidele kaitsekorpuseid ja -kilesid müüv veebipood Caser.ee on Hiina koostööpartnerite tõttu sattunud tõsistesse tarne- ja rahahädadesse.
Järjekordne veebipood sattus raskustesse
«Meil on olnud äärmiselt keeruline aeg. Kõige lihtsamalt ja kiiremalt öeldes on tekkinud probleemid koostööpartneri tõttu eeltellimisega toodete pärast, mis algas veebruari teises pooles,» selgitas Caser’i asutaja ja tegevjuht Kristjan Kippar.
Nädala jooksul on mitu lugejat Postimehele kirjutanud, et Caser ei ole edastanud inimestele tellitud kaupa ega tagastanud neile raha. «Mina ootan aprillist saadik raha, kuna märtsis tellitud kauba tarneprobleemide tõttu ei jõudnud kaup kohale,» kirjutas üks lugeja. Ta lisas, et ka teistel on sarnased probleemid. «Kõige kurvem on see et inimesed ei tea, et antud lehel on raskused ning tellivad endiselt sealt kaupa.»
Tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on inimesed ka nende poole pöördunud. «Tõepoolest on ametisse jõudnud umbes kümne tarbija pöördumised, põhjuseks tellitud tootete kättesaamisega seotud probleemid. Amet on suhelnud ettevõttega, saanud esialgsed selgitused, samuti on teavitatud sellest, et tingimused tuleb viia kooskõlla hetkel kehtivate seadustega,» selgitas Turetski.
Kippar selgitas, et eelmisel aastal oli neil olemas kindel koostööpartner, kuid nendega tekkisid kuni nädalapikkused tarnehilinemised. «Uuel aastal vahetasime partnerit, kellega kestis normaalne koostöö paar kuud kuni hetkeni, kui tellisime väga suure koguse kaupa ja see meieni ei jõudnudki. Samuti ei saanud me raha tagasi ja partner on jäljetult kadunud,» ütles Kippar.
Tema sõnul ongi kõikvõimalikud erinevad probleemid sellest alguse saanud. «Meie maine on saanud suurel määral kahjustada, kuid oleme siin, et jääda ning kõikide klientide probleemid saavad lahenduse,» lubas Kippar.