Modell ja vormelisõitja tegid UKs uued «piimavuntsireklaamid»

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jenson Button reklaamplakatil
Jenson Button reklaamplakatil Foto: SCANPIX

Modell ja ärinaine Elle Macpherson teeb järgi «Seksi ja linna» peategelast, kui tema täispikkuses reklaamid ilmuvad tuhandetele bussidele Suurbritannias.

Macpherson (47) väidab reklaamposteril, et piim paneb teda tundma tervislikult ja hoiab eemale vedelikupuudusest, mistõttu tema külmkapp on piima pilgeni täis. Reklaam on osa kaks korda aastas korraldatavast kampaaniast «Make Mine Milk, kirjutab campaignlive.com.

Vormel 1 ässpiloot Jenson Button (30) on teine reklaamnägu, kellele briti piimasektor on oma lootused müügiedendustöös pannud. Buttoni poster piirdub mehe näo kujutamisega.

Kolmandiku kampaania 5,7 miljonit naelasest maksumusest annab briti piimandussektori esindusorganisatsioonile Euroopa Liit. Kampaania keskendub madalaprotsendilise piima promomisele. Tänavu aprillis osalesid oma piimavuntsipiltidega kampaanias «Make Mine Milk» laulja Pixie Lott ja telekokk Gordon Ramsay.

Piimakruusi kummutamisest ülahuulele jääv piimarant visuaalse kujundina on reklaaminduses korduvalt kasutatud motiiv. Samuti võib arvata, et kui Eestis sarnane reklaamikampaania tehtaks, läheks inimestel piimahinnatõusuga kohanemine hoopis rõõmsamalt, nagu ka üks piimatööstur on soovi avaldanud.

Tagasi üles