Prantsuse kaupmehed võivad pärast seadusemuudatust teha allahindluskampaaniaid vaid kaks korda aastas ja need ei tohi kesta kauem kui kuus nädalat järjest.
Kurb uudis moehuvilistele – allahindlustele pannakse piir ette
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus seadus tühistab 2008. aastal vastu võetud otsuse, mis lisaks suvistele ja talvistele allahindlustele lubas teha n-ö ujuvate hindadega müüke ka muul ajal, kirjutab Local. Pärast seadusemuudatust on suvine ja talvine hooajamüük ainsad ajad, mil kaupmeestel on lubatud müüa poodide tühjendamiseks kaupa alla oma hinna.
Senise korra, mis lubas odavmüüke ka muul ajal, võttis vastu Nicolas Sarkozy valitsus, kes soovis nii ärgitada tarbimist.
2012. aastal Crédoci uurimiskeskuse ja Prantsuse moeinstituudi tehtud uuringust selgus, et sellised sagedased allahindlused tulid kasuks küll suurtele kettidele, kuid väiksed poed, peamiselt rõivaärid, ei suutnud seetõttu suurte kettidega võistelda.