Võrreldes suurte üleriigiliste portaalidega on vahe usaldusväärsuses koguni kaks korda, selgus Suurbritannias.
Uuring: reklaamid kohalike lehtede veebis on usaldusväärsemad
Uuringufirma Connect Insight leiab värskes uuringus, et veebikasutajad tunnevad kohalike ajalehtede veebikülgede suhtes suuremat külgetõmmet, kui üleriigiliste ajalehtede veebikülgede suhtes, kirjutab newmediaage.co.uk.
Kasutajad peavad nimetatud veebikülgi usaldusväärsemaks (kuna need on kohalikud), heaks keskkonnaks väljendamaks isiklikke vaateid ja leiavad, et kohalike lehtede võrguväljaanded on loomulikuks laiendiks kohalikele ajalehtedele.
Uuringu tellinud Suurbritannia Ajalehtede Ühingu turundusdirektor Robert Ray sõnul illustreerivad uuringu tulemused, et samal ajal, kui kõnealuste veebide lugejad naudivad inforikast uudisvoogu ja head interaktiivsust, kanduvad ka kohalike ajalehtede ja nende brändide tuumväärtused üle lehe online-versioonile.
Ray viitab ka ühele varasemale uuringule «Soovitud reklaamid, faas 3» (The Wanted Ads Stage 3), kus leiti, et kohalikus meedias ilmuvad reklaamid on ligi kaks korda rohkem usaldusväärsemad ja arvestatavamad, kui mujal veebis ilmuvad reklaamid. Kohalikke veebe toetab ajakirjanduslikult oluline ja operatiivne sisu.
Connect Insighti uuring viidi läbi mullu detsembris ja selle tulemusi tutvustab Ajalehtede Ühing sel nädalal Suurbritannia juhtivatele meediaagentuuridele, ilmse sooviga näidata kohalike lehtede veebikülgi kvaliteetse reklaamikanalina.