Öeldakse, et tegijal ikka juhtub. Tuntud šokolaaditootja Mars on otsustanud sellised viperused enda kasuks tööle panna.
Šokolaaditootja üllatas ebatavalise reklaamikampaaniaga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nii on New Yorgis mitmel pool ilmunud reklaamkleebised kirjadega «Sa eksid, kui oled näljane». Nii võib sellise sildi leida sissepääsul, millel kiri – sissepääsu pole. Reklaamitegijad ärgitasid sotsiaalmeedias šokolaadisõpru teada andma, kus nad selliseid vigu märganud on. Reklaami teinud agentuuri BBDO New York sõnul käisid nende töötajad mitu nädalat ringi Manhattanil ja Brooklynil ringi, et absurdsemaid apse leida, kirjutab adweek.
Pilte selle kampaania kohta näeb siit.