![Snickersi kampaania juhib tähelepanu naljakatele olukordadele.](http://f12.pmo.ee/THX-UuYFvr8EETzvVBWU94YmTaM=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2015/05/08/4043687t1he24d.jpg)
Öeldakse, et tegijal ikka juhtub. Tuntud šokolaaditootja Mars on otsustanud sellised viperused enda kasuks tööle panna.
Öeldakse, et tegijal ikka juhtub. Tuntud šokolaaditootja Mars on otsustanud sellised viperused enda kasuks tööle panna.
Nii on New Yorgis mitmel pool ilmunud reklaamkleebised kirjadega «Sa eksid, kui oled näljane». Nii võib sellise sildi leida sissepääsul, millel kiri – sissepääsu pole. Reklaamitegijad ärgitasid sotsiaalmeedias šokolaadisõpru teada andma, kus nad selliseid vigu märganud on. Reklaami teinud agentuuri BBDO New York sõnul käisid nende töötajad mitu nädalat ringi Manhattanil ja Brooklynil ringi, et absurdsemaid apse leida, kirjutab adweek.
Pilte selle kampaania kohta näeb siit.