Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Šokolaaditootja üllatas ebatavalise reklaamikampaaniaga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Snickersi kampaania juhib tähelepanu naljakatele olukordadele.
Snickersi kampaania juhib tähelepanu naljakatele olukordadele. Foto: Kuvatõmmis

Öeldakse, et tegijal ikka juhtub. Tuntud šokolaaditootja Mars on otsustanud sellised viperused enda kasuks tööle panna.

 Nii on New Yorgis mitmel pool ilmunud reklaamkleebised kirjadega «Sa eksid, kui oled näljane». Nii võib sellise sildi leida sissepääsul, millel kiri – sissepääsu pole. Reklaamitegijad ärgitasid sotsiaalmeedias šokolaadisõpru teada andma, kus nad selliseid vigu märganud on. Reklaami teinud agentuuri BBDO New York sõnul käisid nende töötajad mitu nädalat ringi Manhattanil ja Brooklynil ringi, et absurdsemaid apse leida, kirjutab adweek.

Pilte selle kampaania kohta näeb siit.

Tagasi üles