Soome meedia- ja marketingiettevõte Aller otsustas trükireklaami mahu vähenemise tõttu saneerida mitu Soome tuntud naisteajakirja.
Reklaamipuudus sunnib Soome kirjastajat naisteajakirju saneerima
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Reklaamiga rahastatava Soome meedia olukord on kurb. Reklaam on siirdunud internetti ja seal on meie konkurendid maailma suurimad meediaettevõtted Facebook ja Google,» ütles Alleri tegevjuht Pauli Aalto-Setälä.
Trükireklaami mahu ja ajakirjanumbrite müügi vähenemise tõttu ligi poole võrra kaheksa viimase aasta jooksul on ajakirjade tasuvus kokku kukkunud, teatas Aller täna. Sestap teatas ettevõte oma naisteajakirjade Olivia, Elle ja Divaani saneerimisest ja läbirääkimistest ametiühingutega, mis puudutavad 55 töökohta kolmesajast. Kokku loodab Aller säästa kolm miljonit eurot kulusid aastas.
Edaspidi kavatseb Aller keskenduda digitaalmeediale ja peamiselt tellimustega rahastatavatele ajakirjadele. Aller haldab Soome suurimat portaali Suomi24