Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Neli viiest Wall Streeti töötajast on õnnetud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Tänava Wall Street silt.
Tänava Wall Street silt. Foto: AFP PHOTO/SCANPIX

Kuigi maailma finantskeskuses Wall Streetil töötamine tähendab kõrget palka ja staatust, on vaid 22 protsenti seal töötavatest inimestest oma tööga rahul, kirjutab Business Insider.

Selline tõsiasi selgus uuringufirma TINYpulse uuringust, millesse kaasati USA 500 finants- ja kindlustusettevõtte kokku 30 000 töötaja tööga rahulolu tagasiside andmed.

80 protsenti vastanutest leidsid, et neid väärtustatakse töökohal «mõõdukalt või liiga vähe». Kui küsiti, kuidas tööandja kümnepalli süsteemis neid peale suurepärase tulemuse näitamist väärtustab, vastasid vaid 21 protsenti, et hindeks on 9 või 10.

«Suurem osa ajast tunnen ma, et mind nähakse kontoris kui lihtsalt ruumi võtvat eset,» kirjutas üks vastaja.

«Ma annan kogu aasta jooksul endast kõik, et võimalikult häid tulemusi saavutada, väga harva öeldakse mulle, et minuga ollakse rahul. Arenguvestluse ajaks on kõik minu suurepärased tulemused unustatud ning selle käigus tuletatakse meelde vaid asju, mida ma võiksin paremini teha. Võib-olla soovitakse sellega mind veelgi paremate tulemusteni ärgitada, võib-olla tehakse seda sellepärast, et teatakse, et pärast kriitikat üritan ma veel rohkem vaeva näha, et kellelegi meele järele olla. Igal juhul on tekitab see depressiooni,» kirjutas teine finantstöötaja oma tagasisides.

Uuringust selgub, et vaid 47 protsenti Wall Streeti töötajatest on oma ülemustega rahul, kolleegide puhul on vastavaks näitajaks 56 protsenti.

Üks näitaja, mis oli rahulolu-uuringus ühtlaselt kõrge, oli ettevõtete ja ülemuste seatud eesmärkide selgus. Kui finants- ja kindlustustöötajatelt küsiti, kas neile on nende töörollid ja kohustused selgeks tehtud, vastasid 85 protsenti jaatavalt. 87 protsenti vastanustest väitsid, et nende juhid on paika pannud selged üldisemad ettevõttega seotud eesmärgid.

Tagasi üles