«Juba mitmendat nädalat pole Nordea internetipank normaalselt kasutatav Firefox'i ja Google Chrome'i kaudu. Klientidele soovitatakse võtta kasutusele mõni muu veebilehitseja. Miks aga peab klient hakkama Nordea pärast kasutama teisi veebilehitsejaid, kuna nemad ei suuda oma internetipanka korda teha?» küsib nördinud lugeja.
Lugeja küsib: miks Nordea pank vilistab klientide peale?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Nordea Eesti pressiesindaja Kadri Kütt.
Oleme probleemi lahendusega tegelenud ja selle nädala lõpuks peaks tehnilised vead olema lõplikult parandatud ning saama taas mõlema nimetatud brauseriga Nordea internetipanka kasutada.