Karja pagariäri uuele sümboolikale üleminek on väldanud nüüdseks juba mõnda aega ja nüüd on ses osas jõutud järjekordse olulise verstapostini – uue pakendi on saanud ka nende kõige olulisem toode.
Tuntud leib saab uue kuue
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Järk-järgult ja etapiviisiliselt läheme uutele pakenditele üle selle pärast, et kõike korraga meiesugune väikefirma teha ei jõua, ja ilmselt jäävad vähemminevad tooted vanasse pakendisse veel päris pikaks ajaks,» rääkis Saarte Häälele Karja pagariäri juhataja Aivo Kanemägi.
Kanemägi sõnul püüdsid nad oma uue rukkileivapakendiga välja tulla just ilusal kevadisel ajal, sest see on säärast kena rõõmsat päikesekollast värvi. «Kuna rukkileib on meie kõige tähtsam toode, on leivapakendil need kaks värvi, millel meie uus sümboolika põhineb: kollane ja pruun,» märkis ta. Pakendi kujundus on välisilmelt sarnane märtsi alguses turule tulnud rukki-seemneleiva pakendiga ja väikese porgandileiva pakendiga, kõige suurem erinevus ongi värvilahendustes.