Päevatoimetaja:
Sander Silm

McDonald's teeb rahvusvahelises tegevuses põhjaliku remondi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
McDonaldsi toidu kojukandeautod Tokios.
McDonaldsi toidu kojukandeautod Tokios. Foto: SCANPIX

USA kiirtoidukett McDonald's teatas, et kavatseb oma rahvusvahelise tegevuse põhjalikult ümber korraldada, rakendada seal rohkem frantsiisi ja püüda käive taas tõusule pöörata.

Kui praegu on McDonald'si rahvusvaheline tegevus korraldatud regioonide järgi, siis edaspidi võetakse aluseks turgude küpsus. Küpseimateks turgudeks peab McDonald's Austraaliat, Suurbritanniat, Kanadat, Prantsusmaa ja Saksamaad, kus on koduturuga võrdne majandus- ja konkurentsidünaamika.

Järgmiseks tulevad suure kasvupotentsiaaliga turud, nagu Hiina, Itaalia, Šveits, Venemaa ja Lõuna-Korea.

Ülejäänud riigid jäävad primaarsete turgude üksusse. Peale selle on 2018. aasta lõpuks kasvatada frantsiisi osakaal maailmas 81 protsendilt 90 protsendile.

Uus organisatsioon loob uue struktuuri, mis võimaldab McDonalds'i juhtimisel saavutada kõikidel turgudel paremaid tulemusi, ütles firma uus tegevjuht Steve Easterbrook, kes vahetas välja Donald Thompsoni.

McDonald'sil on enam kui 100 riigis 36 000 kiirtoidurestorani.

Firma tahab 2017. aasta lõpuks säästa 300 miljonit dollarit aastas.

Tagasi üles