Esimest korda Eestis kasutati moedisaini kõrget taset, et selgitada finantsinimestele, mis vahe on rätsepatööl ja valmislahendusel.
Krediidihalduse kampaania võttis šnitti Eesti moedisainist
Lindorff Eesti AS viis läbi arvete jälgimise ja võlanõuete haldamise terviklahendusi tutvustava kampaania ja pani ettevõtted mõtlema teenuste sisseostmisele ja euroopalikele krediidihalduse terviklahendustele.
«Eurole üleminek ei tähenda üksnes rahatähtede vahetamist, me peame sobituma ka euroopalikku ettevõtluskultuuri,» selgitas Lindorffi juhataja Kadrian Jaagund.
Seda just seetõttu, et Euro tulekuga astub Eesti veelgi selgemalt Euroopa äriruumi, mis tähendab muudatuste tegemist ning muutustega kohanemist.
Euro tulekuks valmistudes tuleb nimelt üle vaadata mitte üksnes oma rahakoti mõõdud, vaid ka kogu finantspoliitika, kas see on Euroopa tasemel.
Kampaania, mis hõlmas rohkem kui 2000 ettevõtte juhti ja finantsinimest, kutsus tutvuma iga ettevõtte jaoks sobivaima lahenduse leidmise võimalustega.
Seda just seetõttu, et vahe unikaalse lahenduse ja vanade «kõigile-üks» lahenduste vahel on sama suur kui «üks-suurus-sobib-kõigile» riiete ja rätsepaülikonna vahel.
Nii otsustatigi selgitada muutuste sisu Eesti moedisaini kaudu.
Kampaanias osalenute vahel loositi välja Ülle Suurhans-Pohjanheimo moestuudios valmiv disainiülikond, mille võitis endale AS Tere finantsosakonna juhataja Kristian Kaljumäe.