Ettevõtluskonkursi Ajujaht finaalis valiti neljapäeva õhtul võitjaks nutitelefonil põhinev ühistranspordi piletisüsteem Jiffi - lisaks tunnustusele ja väärt kogemusele toob Ajujahi tiitel kaasa 30 000 eurot auhinnaraha.
Ajujahi võitis piletisüsteem Jiffi
Ajujahi žürii liikme ja EASi nõukogu liikme Erki Mölderi sõnul on Jiffi meeskonnas väga head müügimehed, kes teavad sellest valdkonnast väga palju. «Jiffi tugevus seisneb õigesti komplekteeritud tiimist, kus on oma valdkonna asjatundlikud spetsialistid. Transpordis on efektiivsemaks muutmise kohti väga palju ja nemad on ühe sellise leidnud,» lisas Mölder.
Teine žürii liige, SEB äriinnovatsiooni juht Mart Maasik ütles, et võitjameeskonna senised sammud on tõestuseks, et ollakse suutlikud oma idee ellu viima. Maasik nentis, et kui see ärimudel töötab, siis on ettevõtte kasvaval turul.
Nortali tegevjuhi Priit Alamäe hinnangul on tegemist professionaalse meeskonnaga, kes suutis panna žürii uskuma, et nad on võimelised läbi lööma karmis ühistranspordi äris.
Viie meeskonna hulgast - Jiffi, Okka, Smart Load Solutions, Huntloc ja Hivescale - pääses Ajujahi otsesaates žürii ette oma ärimudelit esitlema kolm võistkonda: Jiffi, Huntloc ja Hivescale. Ajujaht 2015 võitjaks kuulutati Jiffi, kes pälvis ka 30 000 eurot. Teise koha ning 10 000 eurot võitis Huntloc ning kolmanda koha ning 5000-eurose auhinnaraha sai Hivescale.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) ellu kutsutud Eesti suurima äriideede konkursi Ajujaht partner on SEB ning suurtoetaja Nortal.