Uuringufirma SNL Kagan prognoosib, et tänavustel vahevalimistel teenivad USA telejaamad valmisreklaamide pealt 25% rohkem raha kui neli aastat tagasi.
USA telejaamad teenivad vahevalimistest prisket kasumit
Novembris toimuvad USAs üle nelja aasta jälle vahevalimised Kongressi Esindajatekotta ja Senatisse. Sel nädalal avaldatud uuringu järgi teenivad telejaamad võrreldes 2006. aastaga rohkem 2,5 miljardit dollarit ja raadiojaamad rohkem 560 miljonit dollarit, kirjutab adweek.com.
Üheks põhjuseks, miks televisoon endiselt valmisreklaami koore riisub, peab mediaweek.com kandidaatide ja kampaanimeistrite väljakujunenud eelistusi.
Kampaaniameistritel on televisooniga pikaaegne «armastusafäär», kirjutab veebikülg ja lisab, et ka paljud kandidaadid suhtuvad online-meediasse kui võimalikku reklaamikanalisse jahedalt, pidades uut meediat piltlikult öeldes «kasulapseks».
Näiteks Kalifornia osariigi kandidaat Meg Whitman (pildil) kulutab kogu oma reklaamieelarve telereklaamidele.