Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

USA telejaamad teenivad vahevalimistest prisket kasumit

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Vabariiklane Meg Whitman reklaamib end TVs
Vabariiklane Meg Whitman reklaamib end TVs Foto: SCANPIX

Uuringufirma SNL Kagan prognoosib, et tänavustel vahevalimistel teenivad USA telejaamad valmisreklaamide pealt 25% rohkem raha kui neli aastat tagasi.

Novembris toimuvad USAs üle nelja aasta jälle vahevalimised Kongressi Esindajatekotta ja Senatisse. Sel nädalal avaldatud uuringu järgi teenivad telejaamad võrreldes 2006. aastaga rohkem 2,5 miljardit dollarit ja raadiojaamad rohkem 560 miljonit dollarit, kirjutab adweek.com.

Üheks põhjuseks, miks televisoon endiselt valmisreklaami koore riisub, peab mediaweek.com kandidaatide ja kampaanimeistrite väljakujunenud eelistusi.

Kampaaniameistritel on televisooniga pikaaegne «armastusafäär», kirjutab veebikülg ja lisab, et ka paljud kandidaadid suhtuvad online-meediasse kui võimalikku reklaamikanalisse jahedalt, pidades uut meediat piltlikult öeldes «kasulapseks».

Näiteks Kalifornia osariigi kandidaat Meg Whitman (pildil) kulutab kogu oma reklaamieelarve telereklaamidele.

Tagasi üles