Päevatoimetaja:
Sander Silm

Rõõmusõnum laevaga Soome reisijatele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Linda Line'i laev
Linda Line'i laev Foto: Toomas Huik / Postimees

Linda Line viis edukalt lõpule ettevõtte piletimüügisüsteemide uuenduse, muuhulgas ei pea Soome suunal reisivad nutitelefoni omanikud enam piletit välja printima.

Infosüsteemide uuendamise käigus kolis ettevõte oma teeninduskeskkonnad enam kui kümne aasta vanusest lokaalsest serverist üle Elioni pilveteenuse keskkonda, teatab laevafirma. Samuti ei pea reisijad laevale pääsemiseks piletit välja printima ega seda kaasas kandma, sest triipkoodi saab mugavalt skaneerida ka nutiseadmest.

«Laevafirma jaoks on infosüsteemide katkematu töö hädavajalik. Lisaks piletimüügi sujuvuse tagamisele on ohutuskaalutlustel ülioluline seegi, et teaksime alati täpselt, kes on laevale läinud – selles osas pakub kaasaegne IT-lahendus meile täiendavat töökindlust,» sõnas Linda Line juhataja Enn Rohula.

Piletimüügisüsteemi vahetus on esimene etapp, mille tulemusena muutub laevapileti ostmine ja reisijate pardale minek senisest veelgi kiiremaks ja mugavamaks. Ettevõttel valmib ka mugavam ja nutiseadmesõbralik koduleht ning uus piletite broneerimissüsteem. «Uuendamine on pidev protsess, mida teeme eelkõige kliendi huve arvestades,» lisas Rohula.

Linda Line'i kiirlaevadega Karolin ja Merilin ületab Soome lahte aastas umbes 300 000 reisijat. Kiirlaevaga jõuab Tallinna kesklinnast Helsingi kesklinna 100 minutiga ning Linda Line teeb päevas kuni 12 väljumist. Linda Line opereerib kiirlaevadega Tallinna-Helsingi liinil alates 1997. aastast.

Tagasi üles