Linda Line viis edukalt lõpule ettevõtte piletimüügisüsteemide uuenduse, muuhulgas ei pea Soome suunal reisivad nutitelefoni omanikud enam piletit välja printima.
Rõõmusõnum laevaga Soome reisijatele
Infosüsteemide uuendamise käigus kolis ettevõte oma teeninduskeskkonnad enam kui kümne aasta vanusest lokaalsest serverist üle Elioni pilveteenuse keskkonda, teatab laevafirma. Samuti ei pea reisijad laevale pääsemiseks piletit välja printima ega seda kaasas kandma, sest triipkoodi saab mugavalt skaneerida ka nutiseadmest.
«Laevafirma jaoks on infosüsteemide katkematu töö hädavajalik. Lisaks piletimüügi sujuvuse tagamisele on ohutuskaalutlustel ülioluline seegi, et teaksime alati täpselt, kes on laevale läinud – selles osas pakub kaasaegne IT-lahendus meile täiendavat töökindlust,» sõnas Linda Line juhataja Enn Rohula.
Piletimüügisüsteemi vahetus on esimene etapp, mille tulemusena muutub laevapileti ostmine ja reisijate pardale minek senisest veelgi kiiremaks ja mugavamaks. Ettevõttel valmib ka mugavam ja nutiseadmesõbralik koduleht ning uus piletite broneerimissüsteem. «Uuendamine on pidev protsess, mida teeme eelkõige kliendi huve arvestades,» lisas Rohula.
Linda Line'i kiirlaevadega Karolin ja Merilin ületab Soome lahte aastas umbes 300 000 reisijat. Kiirlaevaga jõuab Tallinna kesklinnast Helsingi kesklinna 100 minutiga ning Linda Line teeb päevas kuni 12 väljumist. Linda Line opereerib kiirlaevadega Tallinna-Helsingi liinil alates 1997. aastast.