Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pepsi muudab klientide nõudmistel retsepti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Karastusjookide müük läheb kümnendat aastat järjest allamäge, kusjuures dieetjookide müük kannatab enim.
Karastusjookide müük läheb kümnendat aastat järjest allamäge, kusjuures dieetjookide müük kannatab enim. Foto: AP/Scanpix

Pepsi teatas, et tulenevalt tarbijate soovidest, loobuvad nad tuntud suhkruasendaja kasutamisest oma dieetjookides.

«USA dieet koolajookide joojad on meile teada andnud, et nad soovivad aspartaamivaba Pepsit ja me hakkame seda tootma,» rääkis Pepsi Põhja-Ameerika haru asepresident Seth Kaufman NBC Newsile.

Dieetpepsis, kofeiinivabas Pepsis ja kirsimaitselises Pepsis hakatakse asprtaami asemel kasutama teisi kunstlikke magustajaid nagu sukraloos ja atsesulfaam K. Uute magustajatega joogid jõuavad USAs müügile augustis. Karboniseeritud  jookide turust on dieetpepsi käes 4,3 protsenti, kuid ennustatakse, et muudatus võib selle läbimüüki kasvatada, sest praegu kasutavad kõik karastusjookide tegijad kas aspartaami või seda sisaldavaid segusid.

Tagasi üles