Kunagi ei tohiks alahinnata seda, millist sõnumit kannab sinu profiilipilt maailma kõige populaarsemas ärikontaktide võrgustikus LinkedIn, kirjutab Entrepreneur.com.
Millist fotot LinkedIni profiilipildina kasutada?
Siin on mõned kuldreeglid.
Kindlasti oma profiilipilti
Profiilipilt tundub küll elementaarne asi, kuid sellegipoolest on hulk inimesi, kes kasutavad LinkedIni vaikimisi seatud sinist profiilisiluetti. Kui sa oled juba näinud vaeva ning endale konto loonud, pole mingit vabandust, et jätta foto üleslaadimata - see suurendab kordades sinu nähtavust keskkonnas, lisaks on suurem tõenäosus, et uued ja kasulikud kontaktid soovivad sinuga ise ühendust võtta.
Ära unusta konteksti
LinkedIn on platvorm professionaalidele. Seega - kui sa ei ole loomaarst, ei tohiks end pildile jäädvustada lemmikloomaga; kui sa ei ole professionaalne modell, ei ole mõistlik LinkedInis kasutada bikiinipilte, jne, jne.
Mõtle valgustusele
Kui sul ei ole võimalusi, et pöörduda professionaalse fotograafi juurde, lase pilt teha mõnel oma sõbral. Oluline on seejuures, et pildistamisel oleks valgusallikas temast vasakul või paremal, kuna otsest välku kasutades jääb pilt pigem kahvatu. Pilt tuleks teha siseruumides ja vastu valget või halli tausta. Kui sa siiski otsustad välitingimustes tehtud foto kasuks, tuleks vältida keskpäeva, mil päikesevalgus võib tekitada problemaatilisi varjusid.
Hoia tasakaalu ametliku ja mitteametliku vahel
Kõikide LinkedIni kasutajate pildid ei peaks nägema samasugused välja. Kõige mõistlikum viis, kuidas profiilifotot valida, on mõelda sellele, kes võiks olla sinu järgmine tööandja ning mis võiks talle olla olulisteks kriteeriumiteks inimese professionaalse välimuse puhul.
Kaalu professionaalsete fotode tegemist
Fotograafi juurde minek on investeering, mis võib end ära tasuda ka mitme aasta pärast. Seejuures ei maksa sa mitte ainult valgustuse ja kompositsiooni eest, vaid hea fotograaf suudab pilti veidi töödeldes kaotada väiksemad iluvead nagu stressist ja magamatusest põhjustatud mustad laigud silme all.