«Kas need on vanad? Kas vajate uusi?» jätkab ta.
Enamasti kuuleb ta vastuseks siis, et küsitaval on oma kindel tarnija, üks Eesti tuntud firmadest. Seejärel palub Anu võimalikul kliendil oma esmaabipakend ette näidata, mida too enamasti ka teeb.
Ettevõttesse sisse astudes küsib Anu juhataja või direktori jutule. Anu silmab transpordiettevõtte juhataja nime ukse kõrval sildil. Sellest jooksujalu mööda tõtates ja ruumi sisenedes tervitab juhatajat juba eesnimepidi: «Tarmo (nimi muudetud), mul on tarvis sinuga rääkida esmaabivahenditest.»
Väärikas eas juhataja tõuseb laua tagant püsti ja surub saabujail kätt: «Meeldiv tutvuda.»
Vaatamata sõbralikele tervitussõnadele paistab juhataja naeratuses kimbatus. Ei, esmaabivahendeid ei ole neil vaja, neil on kõik olemas.
«See Tarmo oli nagu soomlane,» kommenteerib Anu pärast seda, kui transpordiettevõtte juhataja on meid viisakalt välja tõrjunud.
«Vähemalt on mul endal tunne, et eestlastel on rohkem naerukurde silmanurgas kui soomlastel, ja see muudab nad karismaatilisemaks. Juba mu kaheaastasel pojal on seda metsikut karismat näha. Samas võiksid eestlased minu meelest rohkem endasse uskuda, eriti ehitades tööalast karjääri,» kirjutab Anu blogis.
Päeva esimene müügitehing
Mujal KEK-i piirkonnas läheb mitut moodi. Kus võetakse jutule ja jagatakse kontakte ja kus öeldakse selgelt ära.
«Ma usun, nad võtavad kindlasti ühendust, võib-olla juba täna õhtul,» ütleb Anu kohas, kuhu jättis oma toodete infolehe.